نماینده مردم بجنورد، با انتقاد از نحوه توزیع سبد کالا اظهار داشت: صف‌های طولانی واگذاری سبد کالا موجب مضحکه دشمنان شده که گمان می‌کنم باید تدبیر جدی‌تری در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس طی تذکری به اصل ۳ قانون اساسی و همچنین ماده ۲۴ آئین نامه داخلی مجلس اشاره کرد و گفت: اصل ۳ قانون اساسی بحث رفع هرگونه تبعیض را مدنظر دارد و در انجام تمام کار‌ها باید جهت گیری ما عدالت باشد، با توجه به این اصول سوال بنده از دولت ضمن اینکه به خاطر این اقدام خوب تشکر می‌کنم این است که آیا این نحوه توزیع سبد کالا موجب گرایش به عدالت شده یا تبعیض را تشدید کرده است.  
 
وی ادامه داد: بنده سوال کردم که منبع تامین سبد کالا از کجاست، که پاسخ دادند: از سه ردیف متفرقه در اختیار رئیس جمهور و خزانه و حال سوال این است که آیا این برداشت مصوب مجلس را دارد یا خیر که در پرس و جویی که با اقتصاددانان مجلس داشتم، آن‌ها عنوان کرده‌اند که این اتفاق نیفتاده است.  
 
جعفری در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس باید زنده و سالم باشد گفت: این در حالیست که بخشی از استان‌های همین کشور در میان برف دست و پنجه نرم می‌کنند و صف‌های طولانی موجب مضحکه دشمنان شده، لذا بنده گمان می‌کنم یک تدبیر جدی‌تری باید شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: نماینده ، مردم ، بجنورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار