معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 2 از آمادگی کامل در روزهای برفی و گشت‌های ویژه اتوبوسرانی و تاکسیرانی و فعال بودن 72 دوربین در سطح منطقه برای رصد مشکلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهرداری منطقه 2 گشت‌های ویژه تاکسیرانی و اتوبوسرانی خود را در منطقه فعال کرده است و از تمام ایستگاه‌ها بازدید به عمل آمد تا مسافر و شهروندی در شب برفی و سرد دچار زحمت نشود.
 
وی افزود: در بزرگراه چمران به صورت 24 ساعته فعال و شبانه برای جلوگیری از لغزندگی BRT‌ها نمک‌پاشی می‌شود و همچنین جرثقیل امدادی و خودرو بزنید در منطقه برای امداد گرفتاران برف وجود دارد.
 
رنجبر با اشاره به 72 دوربین نصب شده در منطقه تصریح کرد: دوربین‌های نصب شده در شب‌های برفی و زمستانی، مناطق حساس و خطرآفرین را رصد می‌کنند و سپس از اعلام به نیروهای گشتی برای ایمن سازی آن اقدام می‌شود.
 
وی یادآور شد: برای کیفیت هرچه بیشتر خدمات، نیروهای ترافیک، خدمات شهری منطقه و همچنین پلیس راهور با افزایش همکاری‌های خود شب‌های برفی شمال غرب پایتخت را ایمن و بی‌خطر می‌کنند و تمام فعالیت‌های فوق تا پایان روزهای برفی این هفته به صورت ویژه ادامه خواهد داشت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوس ، تاکسی ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار