مدير عامل بانك مسكن خبرهاي خوشي را براي متقاضيان و سرمايه گذاران بانك مسكن اعلام كرد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمد هاشم بت شكن با بيان اينكه "شركت سرمايه گذاري ساختمان" بانك مسكن در حال ساخت تعدادي واحد با استاندارد و كيفيت مطلوب است، اظهار داشت: سپرده گذاران اين بانك از اين پس هم از تسهيلات مسكن بهره مند مي شوند و هم در اولويت واگذاري واحد مسكوني شركت سرمايه گذاري ساختمان بانك مسكن قرار مي گيرند.

به گفته بت شكن، نخستين صندوق تامين سرمايه نظام مالي کشور نيز با مشاركت بانك مسكن و بانك صنعت و معدن به زودي تاسيس خواهد شد.

مدير عامل بانك مسكن همچنين از تاسيس اولين صندوق زمين و ساختمان كشور با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد و افزود: به زودي اوراق رهني اين بانك منتشر خواهد شد.

محمد هاشم بت شكن در ادامه، با بيان اينكه بر اساس مصوبه شوراي پول و اعتبار، به زودي شاهد ارتقاي شاخص هاي سلامت و ثبات مالي در بانك مسكن خواهيم بود، از پذيرش و عرضه اوليه سهام شركت گروه سرمايه گذاري اين بانك در بورس خبر داد.

وي همچنين با اشاره به در راه بودن طرح هاي جديد بانك مسكن براي سپرده گذاران به مناسبت دهه فجر گفت: نرخ هاي جديد اين بانك و جزئيات طرح هاي مذكور تا چند روز آينده اعلام خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار