«اگر محمدرضا شاه پهلوی حاضر می شد از مقام پادشاهی استعفا بدهد شاید امروز هم زنده بود.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،"شهرام همایون"  مدیر و مجری شبکه ماهواره ای "کانال یک" که این روزها به بهانه ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از پیش به یاد پهلوی هاست، به سوال یکی از بینندگان شبکه مبنی بر اینکه چرا "رضا پهلوی" خود را شاهزاده نمی داند و می خواهد از طریق رفراندوم جایگاه اجتماعی و سیاسی خود را بعد از برگشتن به ایران مشخص نماید واکنش نشان داد.


وی گفت : «من وادار شدم برای اولین بار یک پرده ضخیم را کنار بزنم. ای کاش این سوال از من پرسیده نشده بود. مجبورم جواب بدهم.»


شهرام همایون افزود: «سیاست برای خودش داستانی دارد. سیاست تجارت نیست. سیاست بازی شطرنج است. رضا پهلوی اگر به میدان آمده بود و گفته بود من پادشاه قانونی ایران هستم تا الان امثال من و شما 20 بار سیاه پوش شده بودیم.»

 


این فعال سلطنت طلب با اشاره به سلطنت و مرگ محمدرضا شاه پهلوی، شاه فراری ایران تاکید کرد: «اگر محمدرضا شاه پهلوی حاضر می شد از مقام پادشاهی استعفا بدهد شاید امروز هم زنده بود. اگر رضا پهلوی بگوید من پادشاه قانونی ایران هستم دنیا مجبور به استرداد ایشان به جمهوری اسلامی می شود. پروتکل های جهانی باید اجازه اعلام پادشاهی را بدهد.»

 

خیال پردازی ضدانقلاب و سلطنت طلب در خصوص بازگشت نظام پادشاهی که هنوز سیاهی های آن همچنان در ایران قابل مشاهده است، هرازچندگاهی سبب می شود که با همراهی هم قطاران خود مانند منافقین و گروههای نظیر بهائیت و سایر گروههای ضدانقلاب و وطن فروش های داخلی دست به تحرکاتی مانند فتنه 88 بزنند که هربار با سرافکندگی و فضاحت، تسلیم عظمت ملت ایران می شوند.

برچسب ها: اسرار ، بقای ، پادشاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار