مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 140 کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال احداث و بهسازی شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان .، ایوب کرد اظهار داشت: در بخش راه‌های روستایی جنوب استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال 92 تاکنون 35 کیلومتر راه روستایی جدید احداث که 27 کیلومتر در شهرستان نیکشهر و 8 کیلومتر در شهرستان ایرانشهر قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: برای این میزان راه روستایی بالغ بر 4 میلیارد و 920 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد: امسال 105 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت انجام شده که 42 کیلومتر در شهرستان چابهار،34 کیلومتر در شهرستان نیکشهر، 17 کیلومتر در شهرستان کنارک و 12 کیلومتر در شهرستان سرباز عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 8 میلیارد و 740 میلیون تومان برای بهسازی این محورها هزینه شده است.

کرد گفت: همچنین احداث پل لوله‎‌ای محور بنت - فنوج، احداث ابنیه فنی محور کهرورکان خیرآباد قدیم و احداث ابنیه فنی محور دامن - ایرندگان از دیگر اقدامات این اداره کل در سال‌جاری است که یک میلیارد و 195 میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع تمام این پروژه 18 میلیارد و 455 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.