محورهاي ارتباطي هراز ، سوادكوه ، ساري - كياسر و كندوان با تلاش خستگي ناپذير راهداران باز و تردد در آن تنها با زنجير چرخ ممكن است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، با توجه به تلاش شبانه روزي راهداران اين فرشتگان نجات در جاده ها ، در حال حاضر تمامي محورهاي كوهستاني و برفگير استان از جمله محورهاي ارتباطي هراز ، سوادكوه ، ساري - كياسر و كندوان باز و تردد در آن تنها با زنجير چرخ ممكن است و محورهاي روستايي واقع در مناطق كوهستاني كه به دليل بارش سنگين و مداوم برف مسدود بوده با تلاش خستگي ناپذير راهداران در حال بازگشايي هستند.

بنابراين گزارش ، ضمنا در زمان كاهش شديد دما و يخ زدگي سطح جاده ها و لغزنده بودن محورها به كليه رانندگان عزيز توصيه مي شود ضمن پرهيز از سفرهاي غير ضروري حتما با تجهيزات ايمني لازم مانند زنجير چرخ با رعايت قوانين و مقررات و سرعت مطمئنه تردد نمايند.

گفتني است مركز اطلاعات راههاي استان مازندران  نيز با دو شماره تلفن 141 (گويا ) و 2222320 (شبانه روزي) و همچنين سامانه پيام كوتاه 10000141 آماده پاسخ گويي به مسافران و مردم عزيز براي اطلاع از آخرين وضعيت راههاي اين استان هستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار