امیدوارم شرایطی فراهم شود تا همه افراد یک جامعه موقعیت کار داشته باشند.

علی میرمیرانی سرپرست نویسندگان سریال "عصر پاییزی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:"عصر پائیزی" با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساخته شده و به طبع به منویات آنان هم متوجهی می‌شد. 


وی با اشاره به چگونگی همکاری خود با این پروژه تصریح کرد: زمانی که نگارش متن سریال "عصر پائیزی" را آغاز کردم، عده‌ای از عوامل کار عوض شده بود و من درتابستان 91 طرحی را به شبکه ارائه دادم که با تصویب آن، آغاز همکاری‌ام با این تیم شکل گرفت. 

میرمیرانی با اشاره به انتخاب سوژه کار و پارتی بازی در جامعه، اظهار داشت: در همه جوامع درامهای بسیاری در حوزه کارآگاهان و گاه روزنامه نگاران داریم ولی نسخه‌ای را برای فرهنگ کار نداشتیم.

سرپرست تیم نویسندگان "عصر پائیزی" افزود: چیزی که درذهن من شکل گرفت این بود که اگر پول و پارتی فردی نداشته باشد به طور مکرر شکست می‌خورد. 

میرمیرانی درباره استفاده از نظر هنرمندان برای بداهه‌گویی، تصریح کرد: با شروع کار 17 قسمت فیلمنامه آماده بود ولی زمانی که هنرمندان بخشهای مربوط به خود را مطالعه می‌کردند گاه طی تماس و برگزاری جلسه‌ای نظر آنها را در متن اعمال می‌کردم. 

وی ضمن ابراز امیدواری برای تاثیر گزاری این اثر تلویزیونی در جامعه خاطر نشان کرد: به طور قطع یک سریال با توجه به زمان پخش و مشکلات مردم می‌تواند در مقطعی تاثیر گذار باشد و امیدوارم مشکل کار و بحث سفارش کردن افراد به یکدیگر در جامعه کم‌رنگ شود.
 
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار