دانشمندان یک مسواک گران قیمت تولید کرده‌اند که می‌تواند یک برگ برنده برای مبارزه با میکروب‌ها و باکتری‌ها در محیط دهان و دندان باشد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دانشمندان یک مسواک فوق‌العاده گران در حدود دو هزار و 60 پوند طراحی کرده‌اند که دارای برس تیتانیومی ضد باکتری است.

گفتنی است، این مسواک که در حال حاضر گرانترین مسواک دنیا لقب گرفته دارای برس قابل تعویض و یک پوشش ضد باکتری برای کمک به بهداشت دهان و دندان است.


بررسی‌ها نشان می‌دهند، این مسواک جزء کالاهای لوکس رده‌بندی شده است.

بر اساس ادعای طراحان این مسواک هزار برابر یک مسواک عادی هزینه تولیدی دارد.

از جمله مشخصات این مسواک به استحکام، برس قابل تعویض و مهندسی دقیق برای تناسب با فک و دندان افراد است.



از جمله ویژگی‌های این مسواک از بین بردن میکروب‌های موجود در تله‌های مواد غذایی لابه‌لای برس مسواک است، همچنین وزن سبک و بادوام بودن از جمله دیگر خصوصیات این مسواک اسثتنایی است.

دانشمندان سازنده این مسواک همچنین ادعا می‌کنند که این مسواک ضد حساسیت است و به ویژه برای افرادی که به انواع مواد شیمیایی و پلاستیکی آلرژی دارند می‌تواند یک راه حل مفید باشد.



انتهای پیام/

برچسب ها: مسواک ، میکروب ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
..رضا..
۰۵:۳۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۵
بنظر من باید همه مسواکها فلز باشن تا بشه چندین سال ازش استفاده کرد و مردم مثل اون مسواکهای پلاستیکی نندازنش دور و البته برای هر مسواک فلزی چندین سر برسی قابل تعویض بزارن تا بشه برای مدت طولانی از مسواکها استفاده کرد ! اخه یه مسواک بیشتر 1 ماه معمولا دوام نداره . خداوکیلی مسواکهای داخل ایران که 100% هم خارجین و از خارج وارد میشن و اکثرشونم بی کیفیتن خیلی گران به فروش میرسن اخه چه خبره مسواک 15000 هزار تومن؟ اینکه خارجیه و وارداتی و مگه پلاستیک کیلویی چقده و توی یه مسواک چقد مواد بکار رفته ؟ انصاف هم خوب چیزیه !