مدیر کل دفتر موسسات کار آموزی آزاد گفت: متمرکز ‌ شدن موسسات کار آموزی آزاد یکی از راه‌های حل مشکلات این بخش در کشور است.

 ثابت نژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پاسخگویی مناسب در جهت رفع مشکلات  این بخش از جمله تشکیل پرونده،‌بازرسی صدور و تعویض کارت‌های مربیگری، مدیریت و پروانه تاسیس با تمرکز در یک محل با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: بنابر  بخش از جمله تشکیل  پرونده ،‌بازرسی، صدور و تعویض کارت‌های مربیگری، مدیریت و پروانه تاسیس، تمرکز دریک محل با سهولت  بیشتری صورت می‌گیرد.
 
 وی افزود: بنابر این یکی از راهکار‌های رفع مشکلات این بخش متمرکز شدن موسسات کار آموزی آزاد در کشور است.
 
مدیر کل دفتر موسسات کار آموزی آزاد در پایان با اشاره به عملکرد مطلوب  در سال‌های اخیر این موسسات در استان تهران خاطر نشان کرد: عملکرد 9 ماهه سال جاری این بخش در استان تهران نشان دهنده رشدی قابل توجه در استان تهران  نشان دهنده رشدی قابل توجه نسبت به سال‌های گذشته است اما با توجه به اینکه استان تهران قطب مهارت آموزی در کشور است باید هر چه بیشتر در جهت ارتقای صلاحیت حرفه‌ای مربیان بخش خصوصی، پالایش،‌و پردازش اطلاعات در مراکز، وحدت رویه در اجرای ضوابط، مقررات و شیوه نامه‌ها و توجه ویژه به امور تخصصی در بیشتر به صورت متمرکز عمل می‌شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مشکل ، کشور ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار