وزیر کشور در پی پیشنهاد معاون عمرانی وزارت کشور، "سید مهدی یدی همدانی" را به سمت مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحمانی فضلی در پی پیشنهاد معاون عمرانی وزارت کشور، سید مهدی یدی همدانی را به سمت مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منصوب کرد.

متن حکم وزیر کشور به این شرح است:

"نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری و برنامه‌ریزی دقیق و روزآمد در امور مربوط به ترافیک و حمل و نقل درون شهری، بررسی و بازنگری در قوانین و ائین‌نامه‌های مربوطه، تلاش در راستای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حمل و نقل و ترافیک و برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از جمله وظایفی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد سبحان و در راستای اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید در بخش مهم حمل و نقل نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش کنید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معطم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای"مد ظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم."

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار