معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: آبخیزداری تنها راه برون رفت از خشکسالیست که با توجه به اهمیت این بخش ، این امر توجه بیشتر مسئولان را می طلبد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، امینی زاده افزود: با توجه به کمبود اعتبارات درسالهای اخیر این معاونت با برنامه ریزی ، همه تلاش خود را معطوف به بازدید کارشناسان از حوزه های آبخیز و تهیه گزارش در پاسخ به درخواست های مردم و مسئولان کرده است تا بتواند ضمن آگاهی از وضعیت موجود ، آمادگی لازم را برای جذب اعتبارات مطالعاتی در زمان مناسب داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با بارش های اخیر نیاز به ارزیابی طرح های اجرا شده در سالهای گذشته نیز احساس می شد که با برنامه ریزی لازم کارشناسان این معاونت ، به صورت تصادفی از طرح های اجرایی شده در تمامی نقاط شمال استان بازدید شد و کیفیت اجرای طرح ها مورد بررسی قرار گرفت.

امینی زاده از استاندار کرمان خواست با توجه به اهمیت این بخش و احساس نیاز استان به حفظ و نگهداری آب و خاک موجود ، با اختصاص اعتبارات بیشتر ، زمینه فعالیتجامع تردر این بخش را فراهم آورد تا اقتصاد کشاورزی استان در اقصی نقاط این دیار زرخیز ، رونق بیشتری گیرد./


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.