مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است با توجه به تعداد تیم های شرکت کننده و نفرات حاضر در از مسابقات جام جهان پهلوان تختی امسال، این دوره از رقابت‌ها از هر نظر در کیفت ایده آلی خواهد داشت.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: به هرحال جام جهان پهلوان تختی در گذشته یکی از تورنمنت های معتبر در دنیا محسوب می‌شد و هموراه تیم های شرکت کننده با نفرات بسیار خوبی به ایران می‌آمدند اما متأسفانه چند سالی است که از این رقابت‌ها به دلایل مختلف استقبال نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های مهمی که رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی در دستور کار خود قرار داده برگزاری با شکوه تورنمنت های داخلی در کشورمان است که انجام جام یادگار امام (ره) با آن کیفیت مطلوب گواه این موضوع است.
 
لایق افزود: با توجه به این سیاست رایزنی های خوبی با بسیاری ار کشورهای خارجی برای حضور در مسابقات جام تختی در کشورمان صورت گرفت که خوشبختانه با استقبال آنها مواجه شد در نتیجه پیش‌بینی می‌شود این دوره ار رقابت‌ها در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.
 
وی در خصوص حضور ملی پوشان جهانی در مسابقات جام جهان پهلوان تختی اظهار داشت: کادر فنی با کشتی گرفتن ملی پوشان در رقابت های جام تختی کاملا موافق است و حتی ما دوست داریم با حضور همه مدعیان یکی از مراحل مسابقات انتخابی تیم ملی همین رقابتها باشد اما امسال با توجه به شرایطی که داریم حضور فقط چند ملی پوش مهیا شده است.
 
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اضافه کرد: قرار است مسعود اسماعیل پور، عزت‌اله اکبری و کمیل قاسمی به عنوان ملی پوشان جهانی در رقابتهای جام تختی کشتی بگیرند البته باید شرایط جسمی آنها را تا روز آخر بررسی کنیم اگر وضعیتشان مناسب بود حتماً در این تورنمنت به میدان خواهند رفت.
 
سی و چهارمین دوره مسابقان بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای 17 و 18 بهمن ماه جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار