رئیس انجمن دراگون بوت: آماده‌ی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شویم

تیم ملی دراگون بوت بهار 93 مسابقات قهرمانی آسیا را در ماکائو در پیش دارند از این رو انجمن برنامه‌هایی را جهت آماده‌سازی تیم ملی تدوین کرده است.

کنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن دراگون بوت در تقویم ورزشی خود 2 مسابقه را به مناسبت‌های روز بوشهر (8 اسفند) و ایام مبارک دهه فجر برای ورزشکاران دراگون بوت برنامه‌ریزی کرده است و به طور حتم طبق برنامه مسابقات را برگزار می‌کنیم.
 
رئیس انجمن دراگون بوت ادامه داد: انجمن دراگون بوت درصدد است پیش از پایان سال جاری در استان گیلان و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر یک دوره مسابقات کشوری برگزار کند. مسابقات حکم آمادگی ورزشکاران برای مسابقات قهرمان آسیا در ماکائو است.
 
کنی تصریح کرد: انجمن دراگون بوت جهت انتخاب ورزشکاران برتر به اردوی تیم ملی مسابقات انتخابی رسمی برگزار نمی‌کند بلکه با انجام تست و ارزیابی سطح فنی و آمادگی ورزشکاران را انتخاب می‌کنیم و به مسابقات انفرادی داخل سالن ماکائو اعزام می‌کنیم.
 
وی افزود: در مسابقات قهرمان آسیا علاوه بر مردان و بانوان نیز اعزام می‌شوند و امیدواریم که با جذب اسپانسر و حل مشکلات مالی اعزام، حضوری پرقدرت را در این مسابقات به نمایش بگذاریم.
 
رییس انجمن خاطرنشان کرد: انجمن دراگون بوت قصد دارد در اردیبهشت‌ ماه 93 مدرسین جهان را برای ارائه برنامه‌‌های آموزشی در سطح جهان به کشورمان دعوت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار