رییس فدراسیون اسکیت با اشاره به رایزنی های صورت گرفته به منظور جذب مربی خارجی گفت: در صورت مساعدت مسوولان کمیته ملی المپیک شاهد حضور مربی ایتالیایی در ایران خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فریبا محمدیان تصریح کرد: چندی پیش فدراسیون در صدد آن برآمد که با چند گزینه خارجی وارد مذاکره شود که بر همین اساس مربیان خارجی متعدد مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت گزینه ایتالیایی برای حضور در ایران انتخاب شد.

وی ادامه داد: با توجه به مسایل مالی در صورت مساعدت مسوولان کمیته ملی المپیک، به زودی شاهد حضور ماریو میکانی در تهران خواهیم بود و قرار است وی در مدت حضورش در ایران تکنیک ها و تاکتیک های ورزشکاران اسکیت سرعت کشورمان را اصلاح و آخرین راهنمایی های علمی را به آنها داشته باشد.

محمدیان در پاسخ به این سووال که چرا وی برای هدایت سکان تیم ملی به ایران نخواهد آمد تصریح کرد: مربیان ایرانی نشان دادند که توانایی های بسیار خوبی دارند و هدف فدراسیون آن است که به نیروهای مستعد داخلی اعتماد کند. البته این ظرفیت انسانی تا امروز جواب مناسبی به اعتماد فدراسیون داده است که به عنوان مثال می توان به حضور موفق تیم ملی فری استایل در رقابت های جهانی با حضور مربی ایران اشاره کرد.

رییس فدراسیون اسکیت یادآور شد: میکانی حدود یک ماه در ایران خواهد بود و در این مدت برای مربیان نیز دوره ارتقای دانش فنی برگزار می کند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار