سومین سمینار مدیریت برند با عنوان برند شهری و گردشگری در شیراز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دبیر کمیته تخصصی برند در ایران در این همایش، برند سازی را یک کار مستمر و زمان بر و نیازمند به تحقیق ، پژوهش ، شناسایی بازار هدف و مخاطبان و جمع آوری اطلاعات جامع از داشته ها دانست و افزود : باید تمام صاحبنظران در ساخت این برند مشارکت داده شوند و نظر سنجی و تکمیل پرسشنامه نیز به این امر کمک می کند .

وی در خصوص موضوع برند شهری بیان کرد: همیشه بخش عظیمی از نمایشگاه ها را شهرها تشکیل می دهند و نه کشور ها زیرا برخی شهرها می توانند در ساخت برند کشور موفق باشند و برنامه یونسکو برای ایجاد شبکه شهرهای خلاق نیز بر همین اساس است که پیوستن شیراز به این شبکه می تواند در جذب گردشگر موثر واقع شود.

وی حوزه های تأثیر گذار در برند سازی را ادبیات ، فیلم ، موسیقی ، رسانه ، غذا و خوراک ، صنایع دستی و انجمن های گردشگری مذهبی نام برد.

دبیر کمیته تخصصی برند در ایران با بیان اینکه شهرهایی مانند شیراز و اصفهان می توانند به ساخت برند ( تصویر ذهنی ) کشور کمک کنند ادامه داد : شیراز همیشه تصویرش مثبت است و عناصری مانند تخت جمشید ، پاسارگاد ، باغ ارم و بسیاری دیگر از داشته های این شهر تصویر مثبتی را از شیراز ارائه می دهند./

انتهای پیام/



برچسب ها: فارس ، میزبان ، مدیریت ، برند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.