نخستین مرحله از اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی شنای کشورمان در تهران به طور متمرکز در حال برگزاری است.

عباسعلی کشتکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده از اول دی ماه برنامه‌های تمرینی ملی پوشان را در طی برگزاری اردوهای غیرمتمرکز آغاز کردیم.
 
سرمربی تیم ملی شنا کشورمان گفت: از تمام استان‌های صاحب شناگر و استان‌هایی که در مسابقات قهرمان کشوری خبر و برترین‌ها بودند دعوت کردیم تا مربیان و شناگران در این اردوهای غیرمتمرکز حضور داشته باشند پیش از شروع تمرینات در یک کلاس توجیهی که با حضور مربیان و تمامی شناگران برگزار شد تمامی برنامه‌های تمرینی را به طور کامل ارائه کردیم تا به طور صحیح به مرحله اجرا درآید.
 
وی تصریح کرد: عملکرد تمامی شناگران به طور هفتگی مورد بررسی قرار می‌گرفت و از پنجم بهمن ماه شناگران و مربیان به اردوی متمرکز تهران دعوت شدند.

کشتکار گفت: در حال حاضر 39 شناگر در تمرینات آماده سازی متمرکز حضور دارند و تا 23 بهمن‌ماه طبق برنامه، تمرینات تخصصی بدنسازی و استقامتی را دنبال خواهند کرد. این شناگران در رده‌های سنی 15، 16، 17 سال و 18+ سال فعالیت می کنند.
 
سرمربی تیم ملی شنا در ادامه یادآور شد: شناگران دعوت شده به اردوی تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات المپیک جوانان نانجینگ چین که 28 مردادماه سال آینده برگزار می‌شود و همچنین برای بازی‌های آسیایی کره جنوبی آماده می‌کنند.
 
کشتکار تصریح کرد: عملکرد تمامی 39 شناگر حاضر در این اردوهای تمرینی اعم از متمرکز و غیر متمرکز به طور فنی زیر ذره‌بین کادر فنی قرار می‌گیرد و برای مرحله بعدی اردوی تدارکاتی متمرکز از میان دعوت شدگان این اردو بهترین‌ها انتخاب خواهند شد.
 
وی یادآور شد: مرحله بعدی اردوی متمرکز تیم ملی شنا قرار است اسفندماه برگزار شود، طبق برنامه‌ریزی انجام شده تعداد ورزشکاران حاضر در این مرحله به 15 نفر کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شنا ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار