مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: مربیگری در تیم ملی یک افتخار بزرگ است و تمام تلاشم را برای موفقیت در تیم ملی به کار می‌گیرم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، روح الله میکائیلی اظهار داشت: از اینکه بار دیگر مورد اعتماد کمیته فنی تیم های ملی و فدراسیون کشتی کشورم قرار گرفته ام و این شانس را دارم که در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشته باشم احساس بسیار خوبی دارم و خوشحالم.

وی ادامه داد: به هر حال بعد از سال ها تلاش برای کشتی از اینکه شایسته حضور در کادر فنی تیمی که بهترین های کشتی کشور را در خود دارد یک افتخار بزرگ است و امیدوارم بتوانم مدارج ترقی را برای حضور در تیم های ملی رده های سنی بالاتر نیز طی کنم.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان افزود: خوشحالم که بعد از حضور در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت های قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان بار دیگر به من اعتماد شده و می توانم در کادر فنی تیم ملی نوجوانان نیز باشم.

وی از کمیته فنی تیم های ملی کشتی نیز به خاطر انتخاب وی به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور تقدیر کرد و افزود: جا دارد از دوستان خوبم در بخش های مختلف هیئت کشتی قم نیز به خاطر همکاری و حمایت های خود تقدیر کنم.

میکائیلی در ادامه به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: این اردو با حضور کشتی گیران 10 وزن از روز پانزدهم بهمن ماه شروع می شود و تا بیست و هفتم بهمن در خانه کشتی تهران ادامه خواهد یافت.

وی درباره اینکه حضور شما آیا می تواند کمکی به کشتی قم نیز باشد، تصریح کرد: من در درجه اول برای تمام ملی پوشان یک مربی هستم و در گام بعدی سعی خواهم کرد در استان قم همچنان به کار سازندگی در این رشته ادامه بدهم و برای سرافرازی کشتی قم تلاش کنم.

گفتنی است: روح الله میکائیلی مربی جوان و مطرح کشتی قم در حالی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان انتخاب شده است که این تیم علی اشکانی را به عنوان سرمربی در راس کادر فنی خود دارد و مربیان این تیم نیز بهرام حسین زاده از تهران، امیر ملایی از آذربایجان شرقی، آرش دوستی از خوزستان، صابر میرزاه از مازندران و عادل کشکولی از گیلان هستند و مجید جهاندیده سرپرست تیم ملی است.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان:

42 كیلوگرم: محمدرضا مختاری (فارس) علی رضا نجاتی (قم) میثم رضایی (لرستان)

46 كیلوگرم: پویا ناصرپور – مهدی محسن‌نژاد (خوزستان) مصطفی كلاوی (خراسان روضی)

50 كیلوگرم: محمدرضا آقانیا (مازندران) حامد تاب (خوزستان) علی گوران (فارس)

54 كیلوگرم: امین قلاوند (خوزستان) میثم دلخانی (فارس) حامد بابیانی (اردبیل) مرتضی فتحی (تهران)

58 كیلوگرم: محمدرضا رستمی (فارس) علی رضا افتخاری (خراسان رضوی) حیسن شهبازی (آذربایجان شرقی) حسین اسدی (خوزستان)

63 كیلوگرم: هاشم محمودی (اردبیل) شایان عفیفی (آذربایجان شرقی) امین دیدار (چهارمحال و بختیاری)

69 كیلوگرم: محمدنقی قربانی (گیلان) مسلم مرادی (كردستان) محمد بزرگزاده (تهران) حمید سارم (خوزستان) یوسف اعظمی (اردبیل)

76 كیلوگرم: امیر اشكان قاسم زاده (گیلان) سعید یوسفی (تهران) آرمان علیزاده (خوزستان) علی معاونی (فارس)

85 كیلوگرم: علی خلیل زاده (مازندران) امیررضا موتاب (آذربایجان شرقی) سهیل كهنسال (خوزستان)

100 كیلوگرم: علی اصغر شهبازی (قم) هاشم كریمی (آذربایجان شرقی) مجتبی رضایی (البرز)

برچسب ها: قم ، کشتی ، فرنگی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.