سرمربی تیم فوتبال فولام گفت: هم‌اکنون تیم فولام بدترین دوره و زمان خود را سپری می‌کند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا خطر سقوط نجات یابیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رنه مولستین، سرمربی تیم فوتبال فولام که در میانه فصل، تیم قعر جدولی را از مارتین یول تحویل گرفت.

علی‌رغم تمام تلاش‌های که کرد نتوانست این تیم را از خطر سقوط نجات دهد که باخت‌های پیاپی این باشگاه در برابر تیم‌های مختلف لیگ پریمیر شاهد این ادعا است.

وی در این خصوص گفت: این مسئله بزرگترین چالش زندگی‌ام است که تاکنون با آن مواجه شده‌ایم و همچنین بزرگترین چالشی که باشگاه فولام با آن مواجه شده مسئله‌ای که از عهده ما خارج است و ما به خاطر آن بسیار خود و تیممان متاسفیم، شکست سنگین مقابل وست‌هام عمق فاجعه برای فولام بود و تیم‌های مانند ساندرلند و کاردیف توانستند برابر ما امتیاز کسب کنند.

این مسئله بسیار سخت است ولی ما نمی‌توانیم به سایر تیم‌ها اعتماد کنیم، این مسئله بسیار سخت است ولی ما نمی‌توانیم به سایر تیم‌ها اعتماد کنیم این موضوع درمورد ماست تیمی که در انتهای جدول است تمام تلاش خود را به کار می‌بندد و نباید به نتایج سایر تیم‌ها نگاه کرد و دست روی دست گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، قعر جدول ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار