در پی پیروزی تاریخی استوک سیتی مقابل منچستریونایتد، دیوید مویس ضمن تأیید عملکرد شاگردانش گفت: فقط نتوانستیم از موقعیت‌ها بهره گیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی برگزاری هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در ادامه سیر ناکامی‌ها خود باخت دیگری را مقابل استوک سیتی تجربه کرد و 2 بر 1 مغلوب این تیم شد.
 
دیوید مویس سرمربی این تیم در این خصوص گفت: فکر می‌کنم که عملکرد تیم ما خوب بود، اما با بدشانسی مواجه شدیم، این ضعف ما بود که نتوانستیم از موقعیت‌های گلمان استفاده کنیم، در این بازی بیشتر از 10 موقعیت گل برایمان فراهم شد که ما باید نهایت استفاده را از آن‌ها می‌کردیم، اما این اتفاق رخ نداد و اشکال از خود تیم ما بود، ما موقعیت‌های زیادی را بر سر دروازه حریف خلق کردیم و خوب بازی کردیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.
 
ما نتوانستیم از ضربه آزاد خوبی که برایمان ایجاد شد، بهره گیریم و فقط باید خود را در این خصوص سرزنش کنیم، با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم باید با برتری به پیروزی می‌رسیدیم عملکردمان خوب بود، فقط نتوانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.
 
وی در خصوص حضور سه مهاجم خود در این بازی فن پرسی، ماتا و رونی گفت: فکر می کنم هر سه‌ی آن‌ها با هم خوب کار می‌کنند، رابین خیلی خوب بود و توانست یک گل هم به ثمر رساند، ماتا هم خوب بازی کرد ما فقط نتوانستیم از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنیم.
 
گفتنی است، یونایتد با این شکست هشتمین باختش را در لیگ برتر تجربه کرد، در این بازی چارلی آدام دو گل کاردیف و فن‌پرسی تک گل یونایتدی‌ها را به ثمر رساند.
 
تیم استوک سیتی از سال 1984 تاکنون نتوانسته بود، منچستر یونایتد را شکست دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار