رییس سازمان امداد و نجات کشور اعلام کرد: امدادگران و نجاتگران این سازمان سه هزار و 300 نفر از مسافران زمستانی و در راه مانده را در سه روز گذشته بصورت موقت اسکان دادند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


ˈپیرحسین کولیوندˈ روز یکشنبه در حاشیه آیین قدردانی از زوجین امدادگر استان قزوین به خبرنگاران گفت: برف و کولاک در سه روز گذشته امدادگران 18 استان کشور را درگیر عملیات کرد و بیش از 6 هزار و 300 نفر در میان برف و کولاک امدادرسانی شدند.

وی اضافه کرد: در این مدت 35 نفر در حوادث برفی کشور مصدوم شدند که 24 نفر از آنان به مراکز درمانی انتقال و 11 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

کولیوند ادامه داد: در این سه روز بیشترین حجم بارش برف و کولاک به ترتیب مربوط به استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، زنجان، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و یزد بوده است.

به گفته وی، همچنین در سه روز گذشته یکهزار و 100 دستگاه خودرو نیز با انجام عملیات رهاسازی از میان برف و کولاک خارج شده است.

کولیوند با اشاره به فعالیت 688 نیروی امدادی در قالب 237 تیم عملیاتی در جاده های کشور افزود: سازمان امداد و نجات پیشانی و عصاره اصلی جمعیت هلال احمر است و امدادگران و نجاتگران این سازمان هنگام وقوع تمام بحران ها و حوادث به مردم خدمات رسانی می کنند.

رییس سازمان امداد و نجات کشور یادآور شد: این سازمان علاوه بر تلاش در جهت افزایش تجهیزات و امکانات خود در زمینه آموزش های تخصصی به روز کردن آموخته های امدادگران نیز در سطوح مختلف امداد هوایی، کوهستانی و زمینی فعالیت می کند./

برچسب ها: اسکان ، سه هزار ، مسافر ، کولاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.