طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عباس لامعی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان اجرایی استان برگزار شد، عباس لامعی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی معرفی و از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا وردی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان قدردانی شد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این جلسه اظهار داشت: با وضعیت مالی که اکنون در کشور موجود است قبول مسئولیت جرأت و جسارت خاص خود را می‌طلبد.

علیرضا کرباسچی با اشاره به هفت سال مدیریت حمیدرضا وردی در آموزش و پروش استان، تصریح کرد: ایشان در چهار سال از دوران مدیریت خود با مشکلات مالی مواجه بودند.

وی ادامه داد: در سال 87 به دلیل سرمای شدید در استان در بسیاری از زیرساخت‌های موجود در مدارس استان مشکل ایجاد شد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با وجود تمام این مشکلات جایگاه آموزش و پرورش استان در کشور به جایگاه خوبی رسیده است که این موفقیت را مدیون تلاش و زحمات مدیران و معلمان در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.