شهردار منطقه 7 مشهد از برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی در قالب تور گردشگری برای 800 دانش‌آموز از مدارس کم‌برخوردار سطح منطقه 7 به سرزمین عجایب به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی  شهر داری منطقه 7 مشهد، احمد محبی اظهار کرد: همچنین به مناسبت این دهه فرخنده 6 همایش ورزشی در مدارس دخترانه و پسرانه برگزار می‌شود که در آن برای دانش‌آموزان بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به الزام زنده نگاه داشتن یاد انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان تصریح کرد: در این راستا برای 4 مدرسه در سطح منطقه 7 تور گردشگری انقلاب در نظر گرفته شده است که در طول دهه فجر به اجرا در می‌آید.

شهردار منطقه 7 مشهد ادامه داد: همچنین تعدادی جشنواره و مسابقه با عناوینی مانند من و خاطرات انقلاب، یادواره شهدای محلات، برگزاری جشن‌های انقلاب در 13 مدرسه سطح منطقه، نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی در کتابخانه قائم، تورهای اجتماعی و دیگر برنامه‌هایی از این دست نیز در سطح منطقه انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین شهرداری منطقه 7 همزمان با دهه فجر 10 مسجد را به وسایل ورزشی مجهز کرده و در همین دهه زمین چمن مصنوعی دانش در پارک میرزا کوچک خانه افتتاح می‌شود.

محبی خاطرنشان کرد: در روز 21 بهمن ماه نیز همایش ویژه بانوان با عنوان نقش زنان در ایجاد خانواده پایدار برگزار می‌شود که در آن کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی مشترک و فرزندداری برگزار می‌شود.

شهردار منطقه 7 مشهد افزود: علاوه بر این مراسم‌ها محل دیگری نیز در سطح منطقه با همکاری شورای اجتماعی محلات نیز در این دهه انجام می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، جشنواره ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.