رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تولید نمونه یک قطعه ریلی وارداتی توسط شرکت فولاد طبرستان خبر داد و گفت:این شرکت نخستین کارخانه ای در کشور است که نمونه قطعه مرکزی ریل سوئیچ ( فراک) را تولید کرده و به تایید صنایع ریلی کشور نیز رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ محمدپور عمران در بازدید از این واحد تولیدی افزود: در حال حاضر این قطعه به کشور وارد می شود ولی مسئولان صنایع ریلی کشور وابسته به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی هنوز نسبت به سفارش تولید به این شرکت اقدامی نکرده اند.

وی تصریح کرد: تولید این قطعه در داخل کشور ضمن حمایت از تولید داخل، از خروج ارز از کشور نیز کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه شرکت فولاد طبرستان از صنایع با سابقه خوب در مازندران است، گفت: این شرکت با تولید قطعات فولادی برای صنایع مادر کشور از پتانسیل های ویژه مازندران است.

وی بهره گیری از دانش دانشگاهی را موجب شکوفایی صنعت دانست و افزود: فولاد طبرستان بعنوان یک صنعت سبز در استان ثابت می کند که می توان در مازندران نیز صنایع ریخته گیری و فولادی را با رعایت قوانین زیست محیطی توسعه داد.

محمدپور عمران از حمایت استانی برای توسعه شرکت فولاد طبرستان خبر داد و تصریح کرد: این شرکت توانسته ضمن موفقیت در ثبت اختراح در برخی روش های تولیدی، در حوزه های دیگر صنعت از جمله پلاستیک و صنایع غذایی واحدهای تولیدی راه اندازی کند.

به گفته وی، حمایت از این نوع تولیدکننده هایی که در بخش های مختلف تولیدی ورود پیدا کرده اند، ضمن ثابت نگه داشتن اشتغال، موجب اشتغال زایی جدید خواهد شد./
/انتهای پیام
برچسب ها: تولید ، نمونه ، وارداتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.