چهل و دومین جلسه ی شورای شهر تهران امروز درحالی برگزار شد که کلیات برنامه 5ساله دوم شهرداری و ارائه بودجه سال 93 از مصوبات امروز اعضای شورا بود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، چهل و دومین جلسه از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور 31نفر از اعضا، شهردار تهران و تعدادی از معاونان شهردار برگزار شد.

مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه امروز شورا گفت: در ابتدای جلسه امروز کلیات برنامه 5ساله دوم شهرداری به رأی گذاشته شد که با اکثریت آرا به تصویب رسید. 

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز شورا یک فوریت تقدیم بودجه سال 93 با عنوان برشی یکساله از برنامه دوم شهرداری به تصویب رسید که پس از این به کمیسیون‌ها رفته و مجدداً برای تصویب نهایی به صحن شورا بازخواهد گشت که تا اوایل بهمن ماه سال جاری این موضوع به تصویب نهایی خواهد رسید.

شاکری در ادامه بیان داشت: در جلسه امروز شورا شهردار تهران با اشاره به اهمیت بحث حمل و نقل عمومی و روان‌سازی معابر و به ویژه مترو از مطالبه 800 میلیارد تومانی شهرداری از دولت صحبت کرد و گفت: در صورت دریافت این مطالبه این مبلغ به حمل و نقل عمومی اختصاص خواهد یافت.

شاکری خاطرنشان کرد: در جلسه امروز شورا از سوی برخی اعضا تذکراتی در خصوص حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری مطرح شد که مقرر شد گزارش نهایی این حادثه سه‌شنبه هفته جاری در صحن علنی شورا ارائه شود.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: شوراشهر ، برنامه ، 5ساله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار