مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: در راستای اجرای بخشنامه ابلاغی اداره آموزش‌های شهروندی مبنی بربرگزاری جلسات شهرداران مدرسه با شهرداران نواحی دوره اول این جلسات در 10 مدرسه منطقه یک بهمن ماه برگزار شد.

سیاوشی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در این جلسات که با حضور مدیر اداره آموزش‌های شهروندی اعضای شورایاری، مدیران محله، مدیران آموزش نواحی، مدیران مدرسه، شهرداران مدارس و کارشناسان نواحی در مدارس راهنمایی پسرانه انصار، مسعودیان، کار و اندیشه چیذری، نور و قائم و دخترانه دهخدا، گل‌های انقلاب، دکتر حسابی با عصمت و فاطمه ثبت اسد برگزار شد، شهرداران مدارس با شهرداران نواحی هفتگانه دیدار کردند.
 
سیاوشی عنوان کرد: هدف از تشکیل این جلسات تامین آگاهی‌های مورد نیاز شهری در محیط مدرسه، شخصیت بخشیدن و الگوسازی مناسب برای نوجوانان، تقویت روحیه مشارکت جویی نوجوانان و مسئولیت پذیری آنان، تقویت بخشی نظارت دانش آموزان بر کلیه مراحل اجرای فعالیت‌ها، تلفیق بین توانمندی های آموزش و پرورش و شهرداری تهران و اجرای موثر و مفید طرح در طرح منطقه است.
 
سیاوشی تصریح کرد: مبنای برگزاری جلسات برشناسایی علایق دانش آموزان در زمینه‌های علمی، هنری، فرهنگی و مذهبی و استعدادیابی آنها در عرصه‌های مختلف زندگی شهری است.
 
سیاوشی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری مدارس پس از ارائه گزارش و اقدامات انجام شده تاکنون به بیان مشکلات، نواقص، کمبودها و مسائل مورد نیاز در مدارس خود پرداختند و درخواست‌های خود را به صورت کتبی اعلام کردند در پایان جلسه مصوباتی برای هر یک از مدارس با حضور شهرداران آنها به تصویب رسید تا در ماه‌های بعد براساس توانمندی‌ها و اختیارات شهرداری منطقه یک در بخش مدارس به اجرا درآید.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهردار ، مدارس ، شهرداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار