معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان رتبه برتر کشوری را به دست آورد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان همراه با اصفهان و کرمانشاه به عنوان معاونت‌های برتر کشوری معرفی شدند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به  برگزاری اجلاس معاونان صنایع دستی کشور در تهران گفت: این مراسم با حضور معاونان و مدیران کل معاونت صنایع دستی برگزار شد که استان کرمان توانست جزو معاونت‌های برتر کشور شناخته شود.

علی زاهدیان با بیان اینکه در این جلسه مدیران و معاون‌های صنایع دستی کشور به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود درباره صنایع دستی پرداختند، افزود:  نحوه صادرات، تولید، توسعه و ترویج صنایع دستی هر استان مهمترین بحث مراسم مذکور بود.

وی تصریح کرد: در این جلسه معاونت صنایع دستی استان کرمان به دلیل انجام فعالیت‌های  ویژه و شاخصی همچون برنامه‌ریزی لازم به منظور توسعه کمی و بهبود کیفی صنایع دستی، حمایت از هنرمندان، اعطای درجه هنری به هنرمندان صنایع دستی و دریافت مهر اصالت یونسکو توسط این عزیزان و ... در سال‌های گذشته و سال جاری  به همراه استان‌های اصفهان و کرمانشاه برتر شناخته شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، گردشگری ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.