شیرازیها شهرهای کشور قزاقستان را آهنگین می کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ گروه موسیقی "هم نوازان ایران" به سرپرستی کاوه پیمان هنرمند شیرازی 17 کنسرت را در 4 شهر بزرگ قزاقستنان اجرا می کنند.

این هنرمند و نوازنده تار بیان کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه های فرهنگی و هنری متعددی توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کشورهای مختلف برگزار می شود که از گروه "هم نوازام ایران " نیز برای حضور در کشور قزاقستان دعوت به عمل آمده است .

پیمان همچنین از حضور در دو مرکز مهم هنری و دانشگاهی این کشور نیز خبر داد و گفت: در حاشیه اجرای این کنسرت ها در دانشگاه فارابی و آکادمی ملی قزاقستان درباره موسیقی ایرانی سخنرانی می کند .

این هنرمند با بیان اینکه گروه در چهار شهر آلماتی پایتخت قزاقستان ،کاراگاندا،مرکه و آستانا به اجرای برنامه خواهد پرداخت افزود: این برنامه در قالب 17 کنسرت از 13 تا 23 بهمن ماه به اجرا در خواهد آمد.

از نکات قابل توجه اجراهای این گروه ، جان بخشیدن به تصنیف های قدیمی و به یاد ماندنی موسیقی ایرانی از جمله آثاری از درویش خان و علی اکبر شهنازی است .

گرو "هم نوازان ایران" از سال 87تشکیل شده است و در نخستین دوره جشنواره موسیقی فارس مقان اول را کسب کرد و علاوه بر اجرا در جشنواره بین المللی موسیقی فجر کنسرت های متعددی را برگزار کرده است این گروه اسفند ماه امسال در شیراز به روی صحنه می رود ./ب

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.