رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع وسائط نقلیه در محورهای هراز، فیروزکوه و کیاسر به ساری به علت بارش برف سنگین تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: محور کرج ، چالوس محدوده پلیس راه کندوان به سمت کرج از ساعت 18 روز گذشته به علت بارش برف سنگین تا اطلاع بعدی بسته است .

وی تصریح کرد: محور هراز در مازندران که به علت بارش برف و یخ زدگی بسته شده بود در ساعت 24 روز شنبه دوازدهم بهمن ماه با تلاش عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مامورین پلیس راه بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در سه روز اخیر با ورود یک جبهه هوای سرد دمای مازندران بویژه مناطق کوهستانی و برفگیر پلیس راه استان کاهش یافته و بدلیل ریزش برف در محورهای ارتباطی کوهستانی رفت و آمد خودروها با کندی انجام می شود.

وی از هم وطنان درخواست کرد از سفرهای غیر ضروری خوداری کنند و هنگام عبور از جاده های کوهستانی و برفگیر ، زنجیر چرخ، لباس گرم، سوخت کافی و مواد غذایی بهمراه داشته باشند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران به رانندگانی که قصد عزیمت به مناطق کوهستانی مازندران را دارند، توصیه کرد تا از سالم بودن سیستم گرمایشی و تجهیزات ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و قبل از مسافرت برای آگاهی از مسیر تعیین شده از طریق پلیس راه و راهداری مسیر خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: ماموران پلیس راه مازندران در تمامی راه های منتهی به نقاط کوهستانی و برف گیر حوزه استحفاظی پلیس راه استان مستقر شده اند و تمامی خودروهای حمل و نقل عمومی، کامیون ها و اتوبوس ها را به لحاظ داشتن زنجیر چرخ کنترل می کنند.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان در باره آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روزی است./
/انتهای پیام
برچسب ها: تردد ، انواع ، وسائط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.