شهردار منطقه یک گفت: مرحله نهایی رقابت‌ تیم‌های رباتیک سطح منطقه یک بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، یزدانی گفت: 284 تیم رباتیک در سطح منطقه تشکیل شده که رقابت نهایی این تیم‌ها در مقطع تحصیلی دبستان 155 تیم با عنوان لیگ پارک نوری، مبارز، خدمتکار، رالی، فوتبالیست و مقطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان 129 تیم با عناوین جاده صاف کن، شکارچی نور، آتش نشانان و حل ترافیک شهری در مجموعه ورزشی شهدای دزاشیب برگزار شد.

یزدانی تصریح کرد: در این مراسم که با حضور ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، یزدانی شهردار منطقه یک، جلالی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، سیرتی دبیر جشنواره شکوفا و شرکت کنندگان در تیم‌های رباتیک به همراه خانواده‌هایشان برگزار شد در حدود 2 هزار نفر حضور داشتند و تیم های شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.
 
یزدانی اظهار داشت: با توجه به وجود پتانسیل‌ها و تقاضای تیم‌های سطح منطقه سه لیگ مختص منطقه یک با عناوین تیم‌های مسیریاب ماشین هوشمند و فوتبالیست نیز با هم به رقابت پرداختند که به برندگان این تیم‌ها جوایزی از سوی منطقه یک اهدا می‌شود.
 
سیرتی دبیر جشنواره شکوفا بیان کرد: منطقه یک با حضور پرشور خود یکی از فعال‌ترین مناطق شرکت کننده در دومین جشنواره رباتیک شکوفا است که علاوه بر 10 محور کانون رباتیک با ابتکار و همت جدی خود در 3 محور رباتیک دیگر نیز فعالیت داشتند که در این خصوص در رتبه اول قرار دارند.
 
یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: افق آینده کلان‌ ما تصمیم صنعت رباتیک در مدیریت اجرایی شهری است به خصوص در حوزه‌هایی مانند آتش نشانی و سایر حوزه‌های مدیریت شهری که امکان بهره‌وری ربات‌های ابتکاری وجود دارد.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: رقابت ، شهردار ، رباتیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار