در ششمین جشنواره فجر انقلاب اسلامی بورس ایده راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری رئیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ششمین نشست رسانه‌ای جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره یک آزمایش اولیه برای خود ماست که از طریق بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی شبکه‌ای درست کنیم تا رابطه‌ای بین صاحبان سرمایه و صاحبان ایده ایجاد شود تا اختراعات خود را به بازار وارد کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی کمکی خواهد بود به شناسایی مخترعین و در ‌‌نهایت ورود آن‌ها به بازار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه ما جهش‌های خوبی در زمینه علمی داشته‌ایم ولی هنوز نتوانسته‌ایم اختراعات را کاربردی کنیم که در این جشنواره با پیش بینی کردن نهادهای واسطه کریدور‌ها و مراکز رشد و پارک فناوری حضور خواهند داشت و یکی دیگر از کارهای جدید این جشنواره بحث فن بازار است همچنین بورس ایده تا قبل از سال جدید راه اندازی می‌شود که مخترعین روی اختراعات آن قیمت گذاری کنند.

گفتنی است، بورس ایده با حضور رئیس بورس در این جشنواره صورت خواهد گرفت و این جشنواره از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه سال جاری در برج میلاد برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار