فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش یک باب مغازه تجاری خود را در بجنورد وقف اعطای جایزه به دانش‌آموز ممتاز فارغ‌التحصیل،‌ در رشته‌های متوسط فنی و حرفه‌ای کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسن ربیعی، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: شکرالله نجفی، بازنشسته آموزش و پرورش که سه کتاب با موضوع روانشناسی را از زبان انگلیسی و فرانسوی به فارسی ترجمه کرده است و چندین مقاله علیم در مجلات و ماهنامه‌های علمی به چاپ رسانده است.  
 
وی با بیان اینکه این فرهنگی خیراندیش متولد سال 1308 در بجنورد است و هم‌اکنون در تهران ساکن است، ادامه داد: این واقف مقرر کرده است که در هر سال شمسی، مال‌الاجاره این موقوفه در پایان سال تحصیلی به یکی از شاگردان ممتاز فارغ‌التحصیل در رشته‌های آموزشی متوسطه فنی و حرفه‌ای، شهر بجنورد به صورت جایزه نقدی اهدا شود تا زمینه اشتغال وی فراهم شود.
 
ربیعی تصریح کرد: بر اساس نظر این واقف، آموزش و پرورش شهرستان بجنورد باید موضوع اعطای چنین جایزه‌ای را به تمامی هنرستان‌های شهرستان‌ها اعلام کند و کتبا ابلاغیه آموزش و پرورش در تابلو اعلانات هنرستان‌ها نصب شود.
 
وی با بیان اینکه این وقف در سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تولیت این وقف جدید به اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد واگذار شده است.

 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: بازنشسته ، اموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار