مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر خالی از حاشیه نبود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر با نیم ساعت تاخیر در ساعت 16:30 در تالار وحدت آغاز شد. 

 
حضور علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، علی مرادخانی مشاور هنری وزیر ارشادو علی مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران هنرمندان را خوشحال کرد و آنان با تشویق به استقبال این مسئولان رفتند.  
 
اجرای سرد و رسمی امیر حسین مدرس که به عنوان مجری در مراسم اختتامیه حضور داشت موجب خستگی وناراحتی تماشاگران حاضر در تالار وحدت شد.  
 
در اختتامیه تئاتر فجر از فردوس کاویان، انوشیروان ارجمند، نصرت‌ الله مسعودی و ناهید مسلمی تجلیل شد که حاضرین تئاتر از جا برخواسته و آن‌ها را تشویق کردند. 

ناهید مسلمی پس از تشویق مهمانان اختتامیه به پشت تریبون رفت و اشعاری از علی صالحی را دکلمه کرد.  
 
پس از تجلیل از این هنرمندان علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پشت میکروفن رفت و سخنانی را قرائت کرد. 

وی در میان سخنانش از ویرانی تئاتر شهر وحال بد این مرکز ملی و هنری صحبت کرد.

مخاطبان با زنده نگه داشتن یاد وخاطره‌ی هنرمندانی چون "محمود استادیار"، " سعدی افشار"، " مرشد ولی الله ترابی"، "رضا شیخ احمد خمسه" و رضا رضامندی که امسال در گذشتند صلواتی  را قرائت کردند. 

نمایش روزهای جشنواره به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان با بازی سوها صفاجو و پرستو رحمانیان دراین جلسه اجرا شد ک ویژه‌‌ی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر بود و مرور نام‌هایی که زمانی در تئاتر ایران حضور داشتند.  
 
اشکان خطیبی بازیگر و خواننده دراین مراسم به اجرای زنده پرداخت.
 
اکبر زنجان‌پور کارگردان نمایش" دائی وانیا"، در بخش مرور به نفع جوانان انصراف داد.  
 
رقابت "هملت " آرش دادگر" و "سقراط" ، "حمید رضا نعیمی" با شکست "سقراط" همراه بود و حمید رضا نعیمی یک تندیس هم به خانه نبرد.  
 
در آخر علی نصیریان برای اهدای جایزه‌ی ویژه به صحنه آمد و تندیس را به آرش دادگر و گروهش تقدیم کرد.
 
در اختتامیه افراد چون علی جنتی، علی مرادخانی، قادر آشنا، علی نصیریان، حمید رضا نعیمی، قطب الدین صادقی، آرش دادگر، مسعود رایگان، حسین کیائی، پیام دهکردی، پری صابری، محسن حسن‌زاده، محمد مساوات، شهرام کرمی، رویا افشار، ستاره اسکندری، سعید اسدی و سهراب سلیمی حضور داشتند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تندیس ، مرادخانی ، خطیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.