بزرگترين دانشگاه و مركز جامع معارف مهدويت با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی در شیراز در حال ساخت است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدير بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود(عج) فارس با اشاره به ساخت بزرگترين دانشگاه و مركز جامع معارف مهدويت در شيراز افزود : ساخت اين مركز در شيراز افتخاري بزرگ براي سومين حرم اهل بيت (ع) در جهان اسلام محسوبمي شود.

حجت الاسلام عليرضا حدائق ادامه داد : اين مركز در زميني به مساحت حدود 3500 متر مربع در مركز شهر شيراز در حال ساختاست.

وی بیان کرد:‌ دانشگاه جامع معارف مهدويت در 11 طبقه و با زيربناي 15هزار متر مربع ساخته خواهد شد كه هم اكنون مراحل ساخت اسكلت فلزي 5 طبقه از آن انجام شده است.

وي گفت: اين مركز داراي بخشهاي مختلف شامل فضاي آموزشي،‌كلاسهاي درسي ، سالنهاي اجتماعات و كنفرانس و بخشهاي اقامتي و پاركينگ است و با بهره برداري از آن ظرفيت آموزش و اسكان همزمان 700 دانشجو را خواهد داشت.

وي ميزان برآورد اعتبار ساخت اين مركز را بیش از 150 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود : تاكنون 15 ميليارد ريال توسط خيرانتامين و صرف هزينه هاي ساخت شده است.

حدائق با بيان اينكه هزينه ساخت اين مركز كاملا از محل وجوهات و كمكهاي مردمي وخيرانتامين خواهد شد ادامه داد: در اين زمينه آماده دريافت كمكها و مشاركتهاي مردمي و خيران هستيم.

مديربنيادفرهنگي حضرت مهدي موعود (عج) بیان کرد: برخي مراجع تقليداجازه استفاده از سهم امام و وجوهات شرعي را براي اجراي اين طرح صادر كرده اند./ب

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.