نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مدرسه صدر بازار یک مدرسه بین المللی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه صدر بازار، این مدرسه را مرکز حوزه علمیه اصفهان دانست و با اشاره به پرورش و تحصیل بسیاری از علماء بزرگ شیعه در گذشته ، تشکیل درس خارج علمای بزرگی چون آیت الله العظمی مظاهری در زمان حال را از افتخارات این مدرسه برشمرد .

وی خاطر نشان کرد: در این مدرسه علمیه کلاس های درس افراد مختلف با سلیقه های متفاوت برگزار می شود و محل آمد و شد بسیاری از علما و فرهیختگان است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: انجام طرح های عمرانی مانند ساخت درب مدرسه که ساختمان آن قسمت مشرف به خراب شدن بود، خریدن دو باب مغازه و ساخت سکوهای مجاور درب که در جهت آبادانی مدرسه صورت گرفت، از جمله کارهایی چند سال اخیر است.

آیت الله طباطبایی، حجت الاسلام یزدی نیان پور را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه صدر اصفهان معرفی کرد و از وی خواست با بهره بردن از تجربیات مدیریت قبلی تمام تلاش خود را برای رونق این مدرسه بزرگ به کار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بر حضور هر چه با شکوه تر مردم و به ویژه روحانیت در مراسم گرامیداشت دهه فجر تأکید کرد و گفت: روحانیون همانطور که در پیروزی انقلاب پیشتاز و فعال بودند باید در گرامیداشت سالگرد آن ایام که به منظور حفظ انقلاب و دستاوردهای آن برپا می شود حضوری چشمگیر داشته باشند.

وی مساجد را سنگر های این انقلاب دانست و گفت: روحانیون باید با حضور خود در این سنگرها، باعث رونق مساجد و احیای کارکرد اصلی آن ها شوند. /ش ک


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.