اصلاح طلبان وقتی که می آیند خارج از کشور به جای آنکه جواب پس بدهند، به انها جایزه می دهند، رسانه می دهند و می شوند گل سر سبد اپوزیسیون .امثال نبوی می خواستند بر جنبش سوار شوند ، اینها دزدان جنبش هستند تا کسی غیر خودشان رقیبشان نباشد.”

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، واکنش تند به اظهارات چندی پیش ابراهیم نبوی از نویسندگان روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان و حامی فتنه 88 ، مبنی بر بازگشت به ایران در اوایل سال آینده از سوی هم قبیله ای هایش در اردوگاه ضد انقلابهای خارج نشین همچنان ادامه دارد.

حسن داعی از تندرو های سلطنت طلب که بستگان درجه یکی هم در گروهک تروریستی منافقین دارد و به نوعی رابط این تشکیلات با سلطنت طلبان هم محسوب می شود ، شب گذشته با حضور در یک شبکه تلویزیونی وابسته به جریان متبوعش  در حالی که به شدت از زرنگی و دور زدن اپوزیسیون توسط نبوی ناراحت بود، اظهار داشت :” ما دچار سرگشتگی هویتی شده ایم و انگار بر روی یک ریسمان باریکی حرکت می کنیم که هر لحظه امکان دارد پاره شود. ابراهیم نبوی نمادی از ذلت است .من وقتی که اولین بار اظهارات وی را شنیدم ، دانستم که  این فرد وا خورده است و بدلایل مشکلات مالی که گریبانش را گرفته خواهان بازگشت به ایران است. باید اعتراف کرد از این ادمها زیاد هستند در اپوزیسیون ولی چطور می شود که اینها دور پیدا می کنند؟ به خاطر این است که صدای امریکا مرا ممنوع التصویر می کند و امثال این اقا را مطرح می کند . فرهنگ ذلت بر اپوزیسیون حاکم شده است.”



وی در ادامه با حمله به صدای امریکا که زمینه فعالیت رقبایش را در سرکیسه کردن سناتورهای امریکایی فراهم کرده، ادامه می دهد :” اصلاح طلبان وقتی که می آیند خارج از کشور به جای آنکه جواب پس بدهند، به انها جایزه می دهند، رسانه می دهند و می شوند گل سر سبد اپوزیسیون ! این فرهنگ ذلت محصولش می شود حرفهای ابراهیم نبوی که آقا می گوید ولش کن چون می خواهد به ایران برگردد.امثال نبوی می خواستند بر جنبش سوار شوند ، اینها دزدان جنبش هستند تا کسی غیر خودشان رقیبشان نباشد.”

از سوی دیگر  امید دانا از متهمین فراری فتنه 88 که هم اکنون در خارج از کشور عضو انجمن پادشاهی است در کلیپی اظهار داشته است که حضور چهره منفور نبوی در تلویزیون من و تو موجب اعتراض گسترده اپوزیسیون شده و حتی ادمین صفحه فیس بوک من و تو با حذف نظرات کاربران معترض و بلاک انها صدای معترض به وی را خاموش می کند.امید دانا همنچنین معترف شده است که  با این وضعیت حذف صداهای مخالف در اپوزیسیون  باید فاتحه ازادی بیان و دموکراسی را در میان خودشان ( ضد انقلابها ) خوانده شود .  

گفتنی است ابراهیم نبوی  طنز نویس فراری اصلاحات که در حال حاضر به دلیل تحت تعقیب بودن توسط طلبکاران مالی اش در غرب آواره شده چندی پیش خطاب به دیگر ضد انقلابها  اظهار کرده بود که از نظر وی افرادی که به خارج از کشور امده اند فقط 5 درصد آن ها مخالف نظام فعلی ایران هستند و شما در اپوزیسیون بیهوده از مخاطبانتان می خواهید که گذشته ها را به یاد بیاورند. گذشته را کسی یادش نیست و شما هم آن را به یاد نیاور و رهایش کن !
ابراهیم نبوی که از سوی مجری برنامه با این سوال مواجه شد که چه تاریخی به ایران باز می گردد با اشاره به انکه دیگر کتابهایش به مانند دوره اصلاحات در بین ایرانیان خریدار ندارد و نیاز به بازگشت را بیشتر از قبل احساس می کند،می گوید که تیراژ کتابی که در تهران 170 هزار برایش بوده اینجا تنها 5 هزار تیراژ داشته است . وی همچنین با رد مهاجرت به افغانستان و تاجیکستان به همان دلایل ذکر شده،اعلام کرد برای اوایل سال اینده و در بهار قطعا به کشور بازخواهدگشت. وی خطاب به همقطارانش در جنبش زرد شده سبز که در حال حاضر خواهان بازگشت به کشور هستند ، گفت : ” از شما می خواهم که تا دو ماه دیگر برای بازگشت صبر کنید طبق اطلاعاتی که من دارم دو ماه دیگر بهترین زمان برای بازگشت به ایران است!”

برچسب ها: رضا ، پهلوی ، داعی ، رجوی ، اشرف ، من و تو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.