معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: در صورت مشاهده مختلف از سوی مراکز معاینه فنی با آنها برخورد خواهد شد.

رستگاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات محیط زیست در راستای کاهش آلودگی هوا گفت: یکسری از اقدامات در سطح ملی انجام می‌شود نظیر تدوین استانداردسازی خودروها و چنانچه استاندارد یورو 4روی خودروها اجرایی شود حرکتی جدی و چشمگیر خواهد بود. 

وی با اشاره به اقدامات اداره کل محیط زیست استان تهران افزود: موضوع انجام معاینه فنی درست را درستورکار قرار دادیم چراکه، معاینه فنی نقشی اسای در کاهش آلودگی هوا دارد.
وی با اشاره به مشکلات موجود در این بخش گفت: متأسفانه مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی کم است و موضوع دیگری که خیلی اهمیت دارد این است که معاینه فنی‌هایی که صادر می‌شود کیفیت ندارد، یعنی زمانی که خودرو وارد می‌شود و بدون آنکه شرایط اخذ برگ معاینه فنی را داشته باشد تأییدیه می‌گیرد.

معاون نظارت و پایش محیط‌زیست استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: کار گروهی را تشکیل داده‌ایم، همچنین جلسات را با مراکز معاینه فنی برگزار کرده‌ایم به ویژه با مراکز خارج از شهر و هشدار دادیم که در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهیم کرد، شاید این مهم‌ترین برخورد و اقدام اجرایی از سوی اداره کل برای کاهش آلودگی هوا باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: معاینه ، نظارت ، تخلف ، برخورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار