رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر هفت طرح صنعتی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ حجت‌الله بیرانوند گفت: در این ایام طرح توسعه فرآوردهای لبنی زمان کار (تولید پنیرuf) با ظرفیت سالانه پنج هزار تن در سال و 50 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و 25 نفر اشتغالزایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: طرح شوکا زاگرس تزریق و پلی‌فرم و لوازم خانگی با 10 هزار تن ظرفیت سالانه، 80 میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری و 110 نفر اشتغالزایی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر کارخانه پلاستیک‌سازی رومینا (تولید مخازن پلاستیکی حجیم) با پنج هزار تن ظرفیت و 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با 20 نفر اشتغالزایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این ایام واحد زرین احباب(واحد بسته‌بندی حبوبات، غلات و خشکبار) به ظرفیت سالانه شش هزار تن 46 میلیارد ریال با اشتغالزایی 24 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر همچنین بهره‌برداری از زاگرس دارو الشتر (اسانس محمدی و عرقیات گیاهی) با تولید سالانه 235 تن و 17,5 میلیارد ریال با اشتغالزایی 12 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیرانوند تصریح کرد: طرح پاک سوخت دلفان پروفیل upvc با تولید سالانه 1100 تن واعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی هشت نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در این ایام نیز بهره‌برداری از کارخانجات داروی بایر افلاک ازنا در فاز نخست با تولید داروهای دامی سالانه 40 میلیون عدد و اعتبار هزینه شده برای این طرح 627 میلیارد ریال و 5,4 دهم میلیون یورو ارزی با اشتغالزایی 200 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول یادآور شد: در مجموع این طرح‌ها با بیش از 850 میلیون ریال و 5,4 دهم یورو ارزی با اشتغالزایی 400نفر در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد./ب
انتهای پیام/
برچسب ها: بهره برداریپ ، طرح ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.