جلسه فوق العاده هیات نمایندگان اتاق اصفهان به بررسی پیش نویس آیین نامه نحوه تشکیل فعالیت هیات های نمایندگان اتاق ایران و شهرستان ها ویرایش نوزدهم اختصاص یافت .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، در ابتدای این جلسه رییس اتاق اصفهان با اشاره به اینکه اتاق های بازرگانی بزرگترین نهاد های غیر دولتی در کشورهای توسعه یافته است ،گفت:اتاق بازرگانی به عنوان مهمترین تشکل قانونی همواره نقش موثری در پیگیری خواست های اعضای خود از دولت دارد.

«خسرو کسائیان» افزود:تقویت تشکل های اقتصادی باعث توسعه فعالیت مدنی در بین تشکلها و ساختار اقتصادی کشور می شود و دستیابی به توسعه اقتصادی را آسان تر می کند .

وی افزود:در این پیش نویس بندهایی از فصول اول تا هشتم آیین نامه نحوه تشکیل و فعالیت هیات های نمایندگان اتاق ایران و اتاق های شهرستانها به همت امور حقوقی اتاق ایران مورد اصلاح قرار گرفته است.

کسائیان با اشاره به موفقیت اتاق اصفهان در دریافت دفتر مدیریت سبز(green office ) گفت:اتاق اصفهان تلاش کرده با استفاده از تکنولوژی های جدید در مصرف بیهنه انرژی در بخش های مختلف اقدام کند و در سالم نگه داشتن محیط زیست اطراف خود همواره موثر عمل کند.

نایب رییس اتاق اصفهان در این جلسه گفت:یکی از وظایف مهم تشکل های اقتصادی پیگیری مسایل واحدهای تولیدی است و در این راستا باید اقدامات موثری از سوی تشکل ها صورت گیرد.

«سید عبدالوهاب سهل آبادی» به تعطیلی 25 واحد تولیدی مصالح ساختمانی در شرق اصفهان اشاره کرد و خواستار برطرف شدن مشکلات این واحدها شد. /ش ک


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، پیش ، نویس ، آیین ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.