دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: قانون احزاب را بررسی کرده‌ایم و قرار است پیشنهادات خود را هم به صورت اصلاحی و هم الحاقی طی نامه‌ای رسمی به وزیر کشور اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران،‌ محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی در حاشیه مراسم ترحیم خواهر مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و معاون کل سرپرست نهاد رياست جمهوري که بعد از ظهر امروز(شنبه) در مسجد نور تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون برنامه انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: در این زمینه به عنوان یک تشکل سیاسی در حال برنامه‌ریزی هستیم.  
 
وی درباره پیش‌نویس قانون احزاب که از سوی وزارت کشور منتشر شده است، اضافه کرد: این قانون را بررسی کرده‌ایم و در آینده پیشنهادات خود را هم به صورت اصلاحی و هم به صولت الحاقی در نامه رسمی به وزیر کشور اعلام خواهیم کرد.  
 
دبیرکل حزب وحدت همکاری ملی درباره زمان دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی با احزاب و گروه‌های سیاسی در وزارت کشور بیان داشت: جلسه‌ای در این زمینه با معاون سیاسی وزیر کشور برگزار کردیم اما تاریخ دقیقی برای این نشست تعیین نشده است.  
 
راه‌چمنی در ادامه پیرامون لایحه جرم سیاسی که در حال حاضر در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در حال بررسی است، تصریح کرد: ما پیشنهادات حقوقی و قضایی در این زمینه داریم و امیدواریم اگر مصلحت باشد در کمیسیون حقوقی و قضایی از احزاب کشور به جهت آنکه دیدگاه‌های جرم سیاسی مربوط به تشکل‌های سیاسی است، دعوت شود.  
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیرامون مباحث انتخاباتی مجلس دیداری با محمدرضا عارف و حجت‌الاسلام ناطق نوری داشته‌اید، بیان داشت: یک ماه گذشته با حجت‌الاسلام ناطق نوری و 15 روز پیش با محمدرضا عارف دیداری شخصی داشتم که در این دیدار نیز بحث انتخابات مجلس مطرح شد.  
 
دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در پایان از احتمال حضور اصلاح‌طلبان، عدالت‌گرایان و اصولگرایان در انتخابات مجلس آتی خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه بایستی تمام جریانات سیاسی اختلافات خود را کنار بگذارند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: چمنی ، احزاب ، وزارت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار