طبق روال هر هفته سیمای آذری شبکه سحر که پخش فیلم سینمایی در برنامه این شبکه قرار دارد، این هقته فیلم سینمایی " نشانی " برای مخاطبان آذری زبان این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، فیلم سینمایی " نشانی " به مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی و سرپرستی مهدی حسین زاده به آذری دوبله شده و از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.
 
گلی بیاتی ترجمه و ویراستاری " نشانی " را انجام داده و صدابرداری آن را لیلا بابایی بر عهده داشته است.
 
شهباز دولت نژاد، لعیا نبیل پور، ونوس محسن زاده، فرزانه سعیدلو، یوسسف نوعی، لیلا جعفری، هادی رنگین کمان و سعید بحرالعلومی صداپیشگان این فیلم سینمایی هستند.
 
فیلم سینمایی " نشانی " بر اساس فیلمنامه ای از محمدعلی طالبی به کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی محمدمهدی دادگو برای مرکز سیما فیلم و بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است. رضا عطاران بازیگر اصلی این فیلم بوده و سایر بازیگران آن از افراد بومی شمال ایران هستند.
 
" نشانی " داستان حق خواهی یک پسر نوجوان به نام علی از دایی اش است که با سماجت آن را دنبال می کند، اما دایی او که رضا عطاران نقشش را برعهده دارد، نمی خواهد حق علی را به او پس دهد؛ اما...
 
فیلم سینمایی "نشانی" یکشنبه 13 بهمن از ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 84 دقیقه از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار