مربی جودو تیم نیروهای مسلح: نفرات برتر جهت مسابقات المپیک سیزم به اردو دعوت می‌شوند.

محمد امیر‌ آبادی مربی تیم جودو نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات جودو قهرمانی نیروهای مسلح ویژه پرسنل کادر در مجموعه ورزشی الغدیر دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد.
 
وی در ادامه افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم نیروی زمینی ارتش قهرمان شد و تیم‌های یگان ویژه ناجا و نیروی زمینی سپاه پاسداران مقام‌های دوم و سوم رسیدند. 

امیر‌آبادی همچنین اظهار داشت: این مسابقات با حضور حدود 70 نفر از بهترین جودوکارهای نیروهای مسلح در قالب 12 تیم برگزار شد که ما این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.
 
وی در خصوص داوری این مسابقات هم چنین بیان کرد: ما سعی کردیم از داوران نیروهای مسلح استفاده کنیم و همه داوران نیز دارای مدرک بین‌المللی بودند و سطح داوری مسابقات به دلیل حضور داوران بین‌المللی خیلی خوب بود.
 
مربی تیم نیروهای مسلح اظهار داشت: به نفرات اول تا سوم مشترک جایزه، حکم و مدال اهدا شد و به نفرات اول مبلغ سیصد هزار تومان، نفرات دوم دویست هزار تومان و نفرات سوم و سوم مشترک هم یکصد هزار تومان با حضور سرداران، عصار، باران چشمه و گل مکانی پرداخت شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات جهت اعزام به مسابقات المپیک سیزم که قرار است در سال 2015 در کره جنوبی برگزار شود به اردو دعوت خواهند شد تا از بین آن‌ها یک تیم خوب را راهی این مسابقات کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار