معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور از آموزش سالانه 500 تا 600 هزار نفر در این مجموعه در کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ محسن قرنفلی در حاشیه آغاز دوره آموزشي بدو استخدام كارآموزان شركت مجتمع گاز پارس ‌جنوبي با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در بخش ها و مقاطع مختلف اقدام به ارائه آموزشهای لازم برای فعالیت گسترده در جامعه می کند، افزود: جهاد دانشگاهی در سه سطح آموزش عالی، مراکز علمی و کاربردی و آموزش تخصصی و پیشرفته در کل کشور فعالیت می کند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور ادامه داد: در کل 150 مرکز جهاد دانشگاهی در کشور فعال است تا علاوه بر اینکه دانشجویان مباحث علمی را در دانشگاه ها فرا می گیرند مباحث عملی و تجربی را به آنها ارایه کند.

قرنفلی با بیان اینکه توسعه اشتغال از مهمترین اولویت های جهاد دانشگاهی در فعالیتهای خود در مباحث آموزشی است، گفت: افزایش آگاهی سطح دانش عمومی مردم، مهارت آفرینی و توسعه اشتغال از مهمترین اولویت های جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته شرکت های خارجی مباحث آموزشی و تخصصی شرکت ملی گاز را انجام می دادند، افزود: صنعت گاز ایرن از جمله صنایع بزرگ کشور به حساب می آید که تا چند سال پیش فعالیت های آموزشی این مجموعه توسط شرکت های خارجی انجام می شد اما امروز دانش داخلی باعث حذف شرکت های خارجی شده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: آنچه در دانشگاه ها فراگیری می شود مباحث تخصصی است که در صنعت کافی نیست بلکه نیاز به آموزش مهارتی احساس می شود بنا بر این جهاد دانشگاهی وارد این مباحث شد.

قرنفلی ادامه داد: آموزش تخصصی تکمیلی باید در کنار فراگیری دانشگاهی باشد تا نیروی متخصص و کار آمد وارد صنعت کشور شود. /ش ک

انتهای پیام/



برچسب ها: آموزش ، جهاد ، دانشگاهی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.