عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بازگشت به خویشتن از نگاه توحیدی به دور از تکلف‌های خودمحوری و خودخواهی‌های سیاسی که نتایج زیادی را به دنبال خود دارد می‌تواند به عنوان یک اصل مهم مدنظر جریان اصولگرایی برای انجام فعالیت‌های سیاسی باشد.

"عشرت شایق" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به استراتژی اصولگرایان برای فعالیت‌های بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اظهار داشت: تجارب انتخابات گذشته نشان داد که تفرقه و پراکندگی برای هیچ گروه و جریان سیاسی برد به حساب نمی‌آید.
 
وی افزود: برخی از طیف‌های سیاسی اصولگرا با تکیه بر خودمحوری و کسب کرسی‌ها و جایگاه قدرت، متاسفانه نتوانستند سایر طیف‌های اصولگرا را برای رسیدن به یک هدف منسجم و مشترک با خود همراه کند.
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: وجود وحدت و انسجام به عنوان یک برکت الهی می‌تواند قطعا برای فعالیت‌های حزبی و سیاسی نتیجه‌بخش باشد چراکه به دنبال خود یکپارچگی و به هم پیوستگی با یکدیگر را به وجود می‌آورد.
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه در هر مسیری که وحدت باشد پیروزی به دنبال آن خواهد بود، خاطرنشان کرد: بازنگری در میان جریان اصولگرایی به عنوان اصلی مهم با نگاه به تجارب گذشته می‌تواند این جریان سیاسی را به هدف اصلی خود برساند.
 
شایق بیان داشت: بازگشت به خویشتن از نگاه توحیدی به دور از تکلف‌های خودمحوری و خودخواهی‌های سیاسی که نتایج زیادی را به دنبال خود دارد می‌تواند به عنوان یک اصل مهم مدنظر جریان اصولگرایی برای انجام فعالیت‌های سیاسی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار