راه های ارتباطی زنجان، تهم- چورزق و زنجان- طارم به علت وقوع کولاک و یخبندان بودن سطح جاده تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مسوول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: محور تهم به چورزق به دلیل کولاک و عدم دید کافی مسدوداست.

خوشکام با بیان اینکه محور زنجان به طارم نیز مسدود است، افزود : با توجه به کولاک شدید در این محور ؛ رانندگان گرامی از ترددهای غیر ضروری خود در این محور خودداری کنند.

وی تصریح کرد :هم اکنون آمد و شد وسایط نقلیه در گردنه های قلی کندی و چایرلو و پاپایی به دلیل وقوع کولاک ، فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

مسوول مرکز مدیریت راههای استان زنجان با بیان اینکه در سایر محورهای ارتباطی استان زنجان مشکلی برای تردد نیست ، ادامه داد : در زمان حاضر از کیلومتر 35 تا 60 اتوبان زنجان - قزوین ، کولاک موضعی وجود دارد و رانندگان باید به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتر و دقیق تری داشته باشند.

خوشکام از بسته بودن چهار راه روستایی در استان خبر داد و متذکر شد: این روستاها در شهرستان‌های خرمدره و ایجرود قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای استان زنجان الزامی است، ادامه داد : به دلیل ناپایداری وضع هوا رانندگان قبل از اقدام به سفر از وضعیت جاده ها ی استان اطلاع یابند.

خوشکام با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان خاطر نشان کرد: رانندگان می توانند با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند./

 
برچسب ها: زنجان ، ارتباطی ، مسدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.