این افراد پس از انجام اقدامات امدادی با کمک تیم اعزامی از اعماق جنگل رهایی و با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از نجات جان شش شهروند شاهرودی که در منطقه جنگل ابر به علت برف و بوران گم شده بودند خبر داد.
مهدی بندرآبادی با اشاره به بارش قابل توجه برف در ارتفاعات این شهرستان از گرفتار شدن شش شهروندشاهرودی در منطقه جنگل ابر در برف و بوران خبر داد و تصریح کرد: این افراد با تلاش اعضای ستاد بحران شهرستان نجات یافتند.
معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه خوشبختانه ارتباط تلفنی بین این افراد و ستاد بحران شهرستان شاهرود برقرار بود خاطرنشان کرد: در این ارتباط توصیه های ایمنی تذکر داده و محل استقرارشان نیز شناسایی شد که با توجه به تعیین حدودی مسیر افراد در منطقه صعب العبور جنگلی و پس از حدود سه ساعت گشت زنی و پیاده روی، عوامل امدادی توانستند در  روز شنبه این افراد را بیابند.
بندر آبادی خاطرنشان کرد: این افراد پس از انجام اقدامات امدادی با کمک تیم اعزامی از اعماق جنگل رهایی و با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود  از کلیه همشهریان خواست تا قبل از عزیمت به سفر از وضعیت آب و هوا اطلاع کسب کنند و در مسیری که شناخت لازم را نسبت به آن ندارند وارد نشوند و از آنجا تردد نکنند و قبل از حرکت ضمن مطمئن بودن از سلامت وسیله نقلیه خود از داشتن وسایل گرمایی حتماً اطمینان حاصل کنند.
این شش جوان با هدف كوهپیمایی وارد جنگل ابر شده و به علت مه آلود بودن هوا و بارش برف مسیر خود را گم كرده بودند./ش
برچسب ها: برف ، کولاک ، نجات ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.