طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام تمامی اورژانس‌های بیمارستانی، اتاق‌های عمل و ستاد هدایت درمان دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته برای هدایت احتمالی بیماران فعال است.

دکتر رضا وفایی‌نژاد مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: واحدهای مختلفی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در دانشگاه فعال می‌شود که یکی از مهم‌ترین این واحد‌ها مدیریت اورژانس و فوریتهای پزشکی است، طرح امداد نوروزی در تمامی محورهای برون شهری و در شهرهای استان با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مشهد، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشابور تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. 
 
وی افزود: در این طرح ۱۶۷ پایگاه شامل ۶۹ پایگاه شهری و ۹۸ پایگاه جاده‌ای به همراه ۱۸۳ دستگاه آمبولانس و یک هزار نیرو به زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و مسافران نوروزی در صورت لزوم خدمات ارائه می‌دهند. 
 
وفایی‌نژاد تصریح کرد: ‌بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام تمامی اورژانس‌های بیمارستانی، اتاق‌های عمل و ستاد هدایت درمان دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته برای هدایت احتمالی بیماران فعال است. 
 
مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارداشت: پوشش برنامه ویژه سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح عنوان کرد و گفت: بر این اساس شش درمانگاه تخصصی به همراه پزشک و پرستار و پایگاههای ویژه اورژانس در اطراف و داخل حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار