سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنايع وابسته از 16 تا 19 بهمن با حضور چشمگير شرکت هاي داخلي و خارجي در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور،پله برقي و بالابرها؛ در اين نمايشگاه دويست شرکت داخلي و خارجي از کره جنوبي، ترکيه، هند، امارات متحده عربي، ايتاليا، اوکراين، چين و آلمان،جديدترين و نوين ترين توليدات و فناوري هاي نوين اين صنعت را ارائه مي کنند.

در اين نمايشگاه؛ پله برقي، بالابرها و قطعات، تجهيزات و لوازم جانبي، انواع آسانسور ساختمان هاي اداري، مجتمع هاي تجاري و مسکوني، آسانسورهاي نماي شيشه اي، انواع پله هاي برقي شهري و مراکز تجاري، پله هاي برقي ريلي، تابلوهاي فرمان، نصب و راه اندازي، تجهيزات آسانسور هيدروليک، کابين و درب طبقات، درب لولائي، پانل احضار، کفشک هاي فلزي، انواع طناب هاي فولادي، سيم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتي، سنگ هاي مصنوعي کف آسانسورها،ورق هاي استيل کابين، انواع جک هاي هيدروليک، موتور گيرلس و ديگر صنايع و تجهيزات وابسته ارائه خواهد شد. سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنايع وابسته نسبت به پارسال از نظر تعداد مشارکت کنندگان داخلي و خارجي 70 درصد و از نظر فضاي نمايشگاهي 65 درصد رشد يافته است. قرار است چند کارگاه آموزشي نيز برگزار شود.

مدير برگزاري سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي و بالابرها گفت: اين نمايشگاه در فضايي به مساحت بيش از 10 هزار مترمربع و همچنين فضاي باز محل نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد.

عليرضا آموخته افزود : بکارگيري و استفاده از آسانسورهاي نسل جديد داراي استاندارد بين المللي، آشنايي توليدکنندگان داخلي با نوين ترين فناوري هاي روز اين صنعت، درگيرکردن دانشگاهها و مراکز تحقيقاتي با صنعت توليد آسانسور و پله برقي، توجه به توليد و استفاده از آسانسورها و پله برقي هاي با مصرف حداقل انرژي و توجه به توليد داخلي از مهمترين اهداف نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور است.

وي با بيان اينکه در روزهاي برگزاري اين نمايشگاه چند هيئت تجاري و بازرگاني خارجي هم بازديد خواهند کرد، گفت : در

نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنايع وابسته علاوه قطعات و تجهيزات؛ مراکز علمي، پژوهشي و دانشگاهي و نشريات تخصصي اين حوزه نيز حضور موثري خواهد داشت.

آموخته اضافه کرد: رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گيري از فناوري هاي نوين در اين صنعت، موجب شده است صنايع مرتبط با اين بخش نيز روند توسعه و رشد خود را طي و نيازهاي موجود را رفع کند.

مدير برگزاري سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي و بالابرها گفت: در سال هاي اخير صنعت آسانسورسازي به ويژه بخش کابين و تجهيزات کابين سازي در کشور به خوبي مورد توجه واقع شده و پيشرفت هاي قابل توجهي در ساخت آسانسور داشته است.

آموخته خاطرنشان کرد: صنعت آسانسور ، پله برقي و بالابر از صنايعي است که موجب روان سازي و مصرف حداقل انرژي و زمان در حمل و نقل و جابجايي انسان و کالا مي شود و رشد انبوه سازي و بلند مرتبه سازي در دنياي امروز، نياز به صنعت آسانسور و پله برقي را افزايش داده است.

مدير برگزاري سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي و بالابرها افزود: پيش بيني مي کنيم در آينده، تهران به يکي از قطب هاي نمايشگاهي صنعت آسانسور و پله برقي منطقه اي جهان تبديل شود.

اين نمايشگاه به همت سازمان توسعه تجارت ايران ، شرکت سهامي نمايشگاههاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران و با حمايت سنديکاي صنعت آسانسور و پله برقي ايران، انجمن توليدکنندگان قطعات و ديگر انجمن ها و اتحاديه هاي مرتبط برگزار مي شود.

در حال حاضر در کشور سالانه حدود 100 هزار دستگاه آسانسور و حدود يک هزار دستگاه پله برقي نصب و استفاده مي شود.

قيمت آسانسور با توجه به ظرفيت، تعدادطبقات و توقف، نوع موتور و جنس آسانسور؛ متفاوت است اما قيمت آن از حدود 40 ميليون تومان آغاز مي شود و تا حدود دويست ميليون تومان نيز مي رسد.

علاقه مندان مي توانند براي بازديد از اين نمايشگاه در روزهاي برگزاري از ساعت 9 تا 16 با حضور در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران از اين نمايشگاه بازديد کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنایع ، آسانسور ، بالابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار