جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با صدور نامه‌ای از برنامه‌های فرهنگی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد انتقاد کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با صدور نامه‌ای  از برنامه‌های فرهنگی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد انتقاد کرد.

متن نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی به شرح ذیل است:

معاون محترم فرهنگی واحد علوم و تحقیقات
سلام

مصاحبه اخیر سرکارعالی در خصوص برنامه‌های واحد علوم و تحقیقات به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه‌فجر را در رسانه‌های خبری مورد مطالعه قرار دادیم.

هر چند که برنامه‌های طرح شده جنبه شکلی و ظاهری دارد اما  برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این ایام اقدامی لازم، ضروری و قابل تقدیر است.
 
سرکار خانم دکتر سوادی
در پاراگراف آخر این مصاحبه، سرکارعالی در خصوص"عطر افشانی گلزار شهدای علوم و تحقیقات" مطلبی معروض داشته‌اید که خواننده را با تعجب روبرو می‌کند.

شهدای گمنام و دیگر شهدای عزیز اسلام، برکتی عظیم برای نظام و انقلاب هستند و این امام زادگان عشق، جگر گوشه‌ها و قلب تبنده این ملت و انقلابند.

واحد علوم وتحقیقات از سال 1391 میزبان 2 شهید گمنام است که شما نیز عضو اصلی کارگروه تدفین این کبوتران خونین بال بودید اما با گذشت نزدیک به 2 سال از حضور این شهدای عزیز در واحد علوم وتحقیقات غیر از قرار دادن سنگ قبر دیگر چه اقدام مناسبی انجام دادید؟

چرا پاره‌های تن این ملت که جان خود را فدای انقلاب و نظام و اسلام کردند حتی یک سایه بان هم  نباید داشته باشند؟ آیا رسم میزبانی از فرزندان خمینی کبیر ره این‌گونه است؟ آیا ارزش بسیجیان و سرهنگ‌های شهید، از ژنرال‌ها و عالیجنابانی که با تمام امکانات به استقبال‌شان می‌روید و مزیبانی‌شان را می‌کنید کمتر است؟

عضو محترم هیئت‌علمی دانشگاه

با این هیاهو و مانور رسانه‌ای و آمار و ارقامی که اعلام نمودید نشان می‌دهد هم قدرت، هم تجهیزات و هم امکانات کافی را جهت انجام امور فرهنگی در اختیار دارید اما چرا با فرزندان شهید ملت همچون فرزندان خودتان رفتار نمی‌کنید؟ برخی مواقع این‌گونه برداشت می‌شود که هزینه‌ها در جایی مصرف می‌شود که خروجی رسانه‌ای بیشتری داشته باشد!! یا شاید هدفتان این است که ما را با غربت بقیع بیش از پیش آشنا کنید؟

عضو محترم جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی!

دقیقا روبروی محل تدفین این شهدا بارگاهی موجود است که اگر سابقه ساخت آن را مطالعه بفرمایید متوجه می‌شود که این بارگاه برای چه کسی در حال ساخت بود و با چه هزینه‌ای!! بماند که در زمان مدیریت قبل این بارگاه به مسجد تغییر کاربری داد اما باور کنید هزینه ساخت یک سایه‌بان برای این شهدا، حتی یک هزارم هزینه بل روبروی آن بارگاه هم نخواهد شد...

درپایان ضمن اینکه اعلام می‌داریم کلیه فعالیت‌ها و مصاحبه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها با مستندات کامل و با تیزبینی توسط گروه کثیری از دانشجویان در حال رصد و بررسی می‌باشد از شما تقاضا داریم در خصوص ساخت مزار شهدا اقدامی شایسته و سریع صورت بذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار