در درگیری ارتش عراق با عناصری از داعش که قصد ورود به این کشور را از سوریه داشتند، یک تن کشته و تعدادی مجروح شدند و باقی آنها نیز متواری شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "سومریه نیوز"، یک منبع خبری  نظامی در عراق امروز شنبه اعلام کرد که ارتش تلاش برخی از عناصر گروه داعش را که قصد ورود به عراق از طریق سوریه را داشتند از بین برد و در درگیری که بین ارتش و عناصری از داعش روی داد یک تن از این عناصر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

این منبع خبری درگفتگو با "سومریه نیوز" گفت : نیروهای نظامی در ساعات پایانی شب گذشته با افراد مسلحی از گروه داعش در نقطه صفر مرزی "بوکمال" در مرز بین سوریه و عراق و درمجاورت "الانبار" پس از آن که سعی در ورود به عراق را از سوریه داشتند درگیر شدند.

این منبع خبری که نخواست نامش فاش شود گفت : درگیری‌ها حدود 15 دقیقه ادامه داشت ولی هیچ تن از نیروهای امنیتی عراق مجروح نشدند.

استان الانبار و مرکز آن "الرمادی" در 110 کیلومتری غربی بغداد از 21 دسامبر گذشته شاهد عملیات گسترده نظامی در این استان تا مرزهای اردن و سوریه برای جنگ با گروه داعش بوده که منجر به کشته و مجروح شدن و دستگیری بسیاری از افراد این گروه گردیده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار