سرمربی تیم فوتسال حفاری گفت: با وجود اینکه در قرچک مغلوب منصوری شدیم اما معتقدم این تیم اصیل لیگ برتری را تاکنون تا این حد ضعیف ندیده بودم.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت خوبی با تیم منصوری‌ داشتیم، با توجه به موقعیت‌هایی که از دست رفت باید در همان نیمه نخست کار را تمام کرده و با اختلاف زیاد گل امتیاز بازی را کسب و موقعیت خودرا ثبت می‌کردیم، امانقطه ضعف تیم بار دیگر کار دستمان داد تا با گذشت یک هفته جایگاه دوم را به گیتی‌پسند تقدیم کنیم. 

بازیکنانم با وجود برتری در رقابت‌، قادر به زدن ضربات آخر و به ثمر رساندن گل نشدند تا منصوری با استفاده از دو موقعیت خود امتیاز شیرین این بازی را به خود اختصاص دهد، با وجود باخت مقابل این تیم معتقدم منصوری طی چهارسال گذشته تاکنون درلیگ تا این حدضعیف ظاهر نشده است. این صحبت مرهمی برای باختمان نیست.حفاری تیمی حرفه‌ای است که شکست را می‌پذیرد ماوضعیت منصوری برایم جای سوال داشت.

وی افزود: برخورد هواداران نیز در بازی روز گذشته صحیح نبود با اینکه تقوی نیز به این مسأله واکنش نشان داد و از هواداران خواست تنها به تشویق تیم خود بپردازند اما حتی گفته‌های وی کارساز نبود تا فحاشی هواداران درچهل دقیقه بازی تمرکز دروازه بان تیم را برهم زند، این رسم مهمان‌نوازی و تیم داری درلیگ حرفه‌ای نیست همانطور که میزبان خوبی برای رقبا هستیم انتظار متقابلی از‌آنها داریم. امیدوارم این مسائل از این پس در فوتسال کشورمان به چشم نخورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: امتیاز ، باخت ، مرهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.